Hillier: The Chinese language and how to learn it

Walter Caine Hillier: The Chinese language and how to learn it : a manual for beginners. Third edition. (London: K. Paul, Trench, Trübner & Co., Ltd. 1907)

• Bibliographic reference: BS 3919

Walter Caine Hillier: The Chinese language and how to learn it : a manual for beginners. Third edition. (London: K. Paul, Trench, Trübner & Co., Ltd. 1910)

Walter Caine Hillier: The Chinese language and how to learn it : a manual for beginners. Third edition. (London: K. Paul, Trench, Trübner & Co., Ltd. 1913)

• Digitized: Internet Archive (Book contributor: Cornell University Library, digitizing sponsor: MSN)

Walter Caine Hillier: The Chinese Language and how to learn it: A Manual for Beginners. Fifth edition. (London: Keegan Paul, Trench, Trübner & Co. Ltd. 1919)

• Digitized: Internet Archive (Book from the collections of University of California, digitizing sponsor: Google)
  • Bibliographic reference: BS 3919

Walter Caine Hillier: The Chinese language and how to learn it; a manual for beginners. Sixth edition. (London: K. Paul, Trench, Trübner & Co. Ltd. 1921)

• Digitized: Internet Archive (Book contributor: University of California Libraries, digitizing sponsor: MSN)
Dieser Beitrag wurde unter archive.org, digital abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.