Holcombe: The Real Chinese Question

Chester Holcombe: The Real Chinese Question (New York: Dodd, Mead, and Co., 1900)

• Bibliographic reference: BS col. 2572
  • Digitized: Internet Archive (digitizing sponsor: Google; book contributor: Harvard University)
  • No copy listed in Wiener China-Bibliographie

id., The Real Chinese Question (New York: Young People’s Missionary Movement, 1907)

• Digitized: Internet Archive (digitizing sponsor: MSN; book contributor: University of California Libraries)
  • No copy listed in Wiener China-Bibliographie

id.,  (1909 ed. ) The Real Chinese Question (New York: Young People’s Missionary Movement, 1909)

• Digitized: Internet Archive (digitizing sponsor: MSN; book contributor: Robarts – University of Toronto)
  • No copy listed in Wiener China-Bibliographie
Dieser Beitrag wurde unter archive.org, digital, Not in WCB abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.