[Jan Huygen van Linschoten/Hendrik Kern (ed.): Itinerario, voyage, ofte schipvaert van Jan Huygen van Linschoten naer Oost ofte Portugaels Indien, 1579-1592, uitgegeven door prof. dr. H. Kern (’s-Gravenhage M. Nijhoff 1910)

• vol. 1: Internet Archive (Book contributor Robarts – University of Toronto, digitizing sponsor University of Toronto)
    • vol. 2: Internet Archive (Book contributor Robarts – University of Toronto, digitizing sponsor University of Toronto)
    • vol. 3: Internet Archive (Book contributor Robarts – University of Toronto, digitizing sponsor University of Toronto)
    • vol. 4: Internet Archive (Book contributor Robarts – University of Toronto, digitizing sponsor University of Toronto)
    • vol. 5: Internet Archive (Book contributor Robarts – University of Toronto, digitizing sponsor University of Toronto)
  • Entry in Wiener China-Bibliographie

[Jan Huygen van Linschoten/Hendrik Kern/H. Terpstra (ed.): Itinerario, voyage, ofte schipvaert van Jan Huygen van Linschoten naer Oost ofte Portugaels Indien, 1579-1592, uitgegeven door prof. dr. H. Kern. Herzien door H. Terpstra (2e druk; ’s-Gravenhage M. Nijhoff 1955-1957 (3 delen)

Edition of Linschoten’s Itinerario  (1596).

Dieser Beitrag wurde unter archive.org, DBNL, digital abgelegt und mit , , , , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.