[Bontekoe:] Journael ofte gedenckwaerdige beschrijvinghe …

Willem Ysbrandsz Bontekoe Journael ofte gedenckwaerdige beschrijvinghe vande Ost-indische reyse (Hoorn: Deutel 1646)

> Internet Archive (book contributor & digitizing sponsor: Research Library, The Getty Research Institute)
    > Bayerische Staatsbibliothek (URN: urn:nbn:de:bvb:12-bsb10469415-3)
    > Google Books (Original from Bayerische Staatsbibliothek, digitized 17 May 2010)
  • Bibliographic reference: BS 2332
  • No copy listed in Wiener Chinabibliographie

Willem Bontekoe/Dirk Raven: Journael ofte gedenckwaerdige beschrijvinghe van de Oost-Indische reyse van Willem Ysbrantsz … (Amsterdam: Voor Joost Hartgers, 1648)

• Digitized: Internet Archive (Book from the collections of Oxford University, digitizing sponsor: Google)
  • Bibliographic reference: BS 2333
  • No copy listed in Wiener Chinabibliographie

[Willem Ysbrandsz Bontekoe:] Iournael, Ofte Gedenckwaerdige beschrijvinge van de Oost-Indische Reyse van Willem Ysbrantsz Bonte-koe van Hoorn. Begrijpende veel wonderlijcke ende gevaerlijcke saken hem daer inwedervaren. Begonnen den 18. Decemb. 1618. en vol-eyndt den 16. Novemb. 1625. …. Waer by gevoeght is het Journael van Dirck Albertsz Raven [u.a.] (Utrecht: de Vries 1649)

• Digitized: Bayerische Staatsbibliothek (URN: urn:nbn:de:bvb:12-bsb11062294-8)
  • Bibliographic reference: BS 2333
  • No copy listed in Wiener Chinabibliographie

Iournael, ofte gedenckwaerdige beschrijvinge van de acht-jarige avontuerlijcke reyse, van Willem Ysbrantsz Bontekoe […] nae Oost-Indien (Dordrecht: Simon onder de Linde 1685)

Dieser Beitrag wurde unter archive.org, BSB, digital, Google Books, Not in WCB abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.