Bentham: Flora Hongkongensis

George Bentham: Flora Hongkongensis. A description of the flowering plants and ferns of the island of Hongkong (London: Reeve, 1861)

• Bibliographic reference: BS col. 462; Jansen, p. 429 (18.5 001)
    > Internet Archive (digitizing sponsor and book contributor: NCSU Libraries)
    > Internet Archive (digitizing sponsor: MSN; book contributor: Gerstein – University of Toronto)
    > Internet Archive (digitizing sponsor: MSN; book contributor: Cornell University Library)
    > Internet Archive (digitizing sponsor: Google; book contributor: Harvard University)
    > Google Books (book contributor: Harvard University; digitized: 23 May 2007)
    > Google Books (book contributor: University of Michigan; digitized: 5 July 2007)
    > Google Books (book contributor: New York Public Library; digitized: 17 October 2009)
    > Bavarian State Library
  • No copy listed in Wiener China-Bibliographie

(updated: 19 May 2018)

Dieser Beitrag wurde unter archive.org, BSB, digital, Google Books, Not in WCB abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.