Fenollosa: Epochs of Chinese & Japanese art. An outline history of East Asiatic Design

Ernest Francisco Fenollosa/Mary McNeil Fenollosa (ed.): Epochs of Chinese & Japanese art, an outline history of East Asiatic design (1912)

Ernest Francisco Fenollosa/Mary McNeil Fenollosa (ed.): Epochs of Chinese & Japanese art, an outline history of East Asiatic design (1921)

• vol. 1
      > Internet Archive  (Book contributor: Robarts – University of Toronto, digitizing sponsor: MSN)
    • vol. 2
      > Internet Archive (Book contributor: Robarts – University of Toronto, digitizing sponsor: MSN)
  • Bibliographic reference:

Ernest Francisco Fenollosa/Gaston Migeon: L’art en Chine et au Japon ([Paris]: Hachette [1913])

• Digitized: Internet Archive (Book contributor & digitizing sponsor: University of Illinois Urbana-Champaign)

Ernest Francisco Fenollosa: Urspung und Entwicklung der chinesischen und japanischen Kunst. 2. unveränd. Auflage. (Ins Dt. übertragen von Fr. Milcke. Durchgesehen und bearbeitet von Shinkichi Hara) (Leipzig: K.W. Hiersemann 1923)

Dieser Beitrag wurde unter archive.org, digital abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.