Bredon: Peking. A historical and intimate description

Juliet Bredon: Peking. A historical and intimate description of its chief places of interest (Shanghai: Kelly & Walsh, 1922).

• Bibliographic reference: Zhao Xiaoyang 赵晓阳: Beijing yanjiu waiwen wenxian tilu  北京研究外文文献题录 (Beijing 北京: Beijing tushuguan chubanshe 北京图书馆出版社, 2007) 26 f. (referring to the editions of 1919, 1922, 1924, 1925, 1931 and to a reprint edition issued in Hong Kong in 1982). – Another reprint edition has been issued in 2008 by Beijing Foreign Language Teaching and Research Press.
  • Digitized: Internet Archive (digitizing sponsor: Internet Archive; book contributor: University of California Libraries)
  • No copy listed in Wiener China-Bibliographie
Dieser Beitrag wurde unter archive.org, digital, Not in WCB abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.