Tscheng [Chen]: China und die Chinesen

Ki-tong Tcheng [Chen Jitong 陳季同]: Les Chinois peints par eux mémes (Paris: Calmann-Lévy 1884)

> Internet Archive (Book from the collections of University of Michigan, digitizing sponsor: Google)
  • Bibliographic reference: BS 101

Ki-tong Tcheng [Chen Jitong 陳季同]: Les Chinois peints par eux mémes (Paris: Calmann-Lévy 1886)

German version:
Tscheng-Ki-Tong [Chen Jitong 陳季同]/Adolph Schulze (transl.): China und die Chinesen. (Leipzig: Reißner 1885)

• Bibliographic reference: BS 101

Tscheng-Ki-Tong [Chen Jitong 陳季同]/Adolph Schulze (transl.): China und die Chinesen. 2. Aufl. (Dresden/Leipzig: Reißner 1896)

English version:
Tcheng Ki-tong/James Millington (transl.): The Chinese painted by themselves (London: Field & Tuer 1885)

• Digitized: Internet Archive (Book contributor: Cornell University Library,  digitizing sponsor: MSN )

Volapük (?) version:
Cheng Ki-tong/Oskar Kausch (transl.): Cinän e cinänans (Dresden: Kausch 1899)

Dieser Beitrag wurde unter archive.org, digital, ONB, SBB - PK abgelegt und mit , , , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.