Bushell: Chinese Art

Stephen Wootton Bushell: Chinese Art, 2 vols. (London: Printed for His Majesty’s Stationery Office, 1905-1906).

• Bibliographic reference: for vol. 1 see BS col. 1569
    > vol. 1 (Large paper edition, 1905): Internet Archive (digitizing sponsor: Internet Archive; book contributor: University of California Libraries)
    > vol. 2 (1906): Internet Archive (digitizing sponsor: Internet Archive; book contributor: University of California Libraries)
  • Entry in Wiener China-Bibliographie

French translation:
Stephen Wootton Bushell[/Henri d’Ardenne de Tizac (tr.)]: L’art chinois. Traduit de l’anglais sur la 2e édition et annoté par H. d’Ardenne de Tizac,… (Paris: Libr. Renouard, H. Laurens 1910)

Dieser Beitrag wurde unter archive.org, digital, gallica abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.